16.5.14

Chanel, Topshop Cinderella and the dress

Image and video hosting by TinyPic
  1. As I've mentioned many times before I am not Karl Lagerfeld fan and when I see Chanel collection, I don't usually get 'oh my god, so gorgeous' just because it's Chanel. I usually find it unwearable and weird, but latest resort show from Dubai (of course, where else could he do it on an artificial island?) consisted of some interesting designs and I was positively surprised. 
  2. I wanted to buy this Topshop shirt dress from the previous post, but it wasn't in store yet. I found trousers with the exact same print. I considered the purchase for a long time in the dressing room and at the end I went home empty handed. Now? I am ordering them online and thinking how could I've been so stupid and not to get them? Typical.
  3. New Cinderella movie just got a lot more interesting. Cate Blanchett will be playing evil step-mother and she can easily pull this off in this gorgeous Givenchy gown. Can't wait.
  4. It's summer therefore it's time to switch LBD to LWD with an interesting cut. Of course after this awful rain season stops.
  1. Jak już wielokrotnie wspominałam nie jestem wielką fanką Karla Lagerfelda i nie wpadam w dziki zachwyt na sam widok nowych kolekcji Chanel, tylko dlatego, że to Chanel. Zazwyczaj projekty Karla są niedonoszenia i dość dziwne, ale jego ostatnia kolekcja z serii resort zaprezentowana w Dubaju (oczywiście, bo gdzie indziej mógłby ją zaprezentować na sztucznej wyspie?) zawierała kilka ciekawych projektów. Byłam pozytywnie zaskoczona.
  2. Bardzo chciałam kupić w Topshopie koszulową sukienkę z poprzedniego posta, ale okazało się, że nie ma jej jeszcze w sklepie. Znalazłam więc spodnie w ten sam wzór. Długo zastanawiałam się w przymierzalni nad ich zakupem (bo to w końcu nie sukienka!) i ostatecznie wyszłam z pustymi rękami. Teraz? Jestem w trakcie kupowania ich online i zastanawiania się jak mogłam być aż tak głupia i ich nie kupić? Typowe.
  3. Nowa wersja Kopciuszka zyskała zupełnie nowy wymiar. W rolę macochy wcieli się Cate Blanchett, także oczekiwanie rozpoczęte, a spokojnie mogłaby zagrać czarny charakter np. w kreacji Givenchy.
  4. Zbliża się lato, zatem czas zamienić LBD na LWD o interesującym kroju. Oczywiście dopiero jak przestanie padać.

No comments:

Post a Comment