30.4.14

Dallas collection, 90's and Cate Blanchett.

Image and video hosting by TinyPic
  1. I am not a huge Karl Lagerfeld fan, to be honest I rarely really liked the latest Chanel collections. But there's always one thing that stands out when it comes to Chanel for me - it's the artistic background. Whether it's the amazing set (icebergs, supermarkets) or ad campaigns - Chanel will always deliver high class and art. I am not convinced it is all thanks to Karl though. These shots for Denver collection are gorgeous, but clothes - unwearable.
  2. Hard to admit it, but another Zara dress that I find perfect for summer. I was lost when I saw the open back - it's all we need this summer. And flowers are among this season hottest trends - 'Groundbreaking' as would Miranda say;)
  3. Why does the 90's fashion have to come back, like ever? Don't get me wrong, those are the times of my childhood memories, but also sweatpants, platforms, disastrous hair and my brother's hoodies. Bleh. When I saw this flip flops from Birkenstock and Y collaboration, it all came rushing back at me.
  4. MET Gala blast from the past once again, but this time in full elegance - Cate Blnachett in Balenciaga, stole the show in 2007. Sheer class.
  1. Nie jestem wielką fanką Karla Lagerfelda. Szczerze to bardzo rzadko podobają mi się ostatnie kolekcje Chanel. Jest jednak w tym wszystkim coś co potrafi mnie zachwycić, a mianowicie artystyczna otoczka kolekcji. Chodzi mi przede wszystkim o niezwykłe scenografie pokazów (góry lodowe, supermarket) oraz o kampanie reklamowe - jeśli o to chodzi Chanel zawsze prezentuje się z najlepszej strony. Nie jestem także do końca przekonana, że to tylko i wyłącznie praca Karla. Zdjęcia promujące kolekcję Dallas są niesamowite, ale ubrania - niedonoszenia.
  2. Przyznaję to z ciężkim sercem, ale kolejna sukienka Zary, która wydaje się być idealna na nadchodzące lato. Zakochałam się, kiedy tylko ujrzałam te odkryte plecy - to wszystko czego nam potrzeba tego lata. No i oczywiście kwiaty, które są wśród głównych trendów sezonu - 'Groundbreaking', jakby  to powiedziała Miranda ;)
  3. Dlaczego moda z lat 90. musi koniecznie wracać? Nie zrozumcie mnie źle, to są czasy mojego szczęśliwego dzieciństwa, ale również dresów, butów na koturnach, okropnej fryzury i bluz dresowych mojego brata. Bleh. Kiedy zobaczyłam te klapki  ze współpracy Birkenstock i Y, wszystkie wspomnienia wróciły.
  4. Powrót do przeszłości MET Gali po raz kolejny, ale tym razem w wydaniu eleganckim - Cate Blanchett w sukni od Balenciagi na gali w 2007 roku całkowicie skradła show. Pełna klasa.

No comments:

Post a Comment