19.3.14

Under the sea with Karl, Vika and Hermione



  1. Sofia Coppola is to direct The Little Mermaid the movie. As a huge Disney fan (duh!) I just can't imagine it. Hopefully it won't be a total disaster. I wander whether we'll see Elle Fanning with red hair, naturally red Kirsten Dunst or super sexy mermaid Johansson - although it would be extra weird with Scarlett. On the other hand, it supposed to be based on Andersen fairy tale not cartoon, so it might work.
  2. Karl Lagerfeld is not just a designer, he is the Enterprise. Latest achievements? Emoticons, new fragrance and London concept store. Maybe he is a cyborg after all and gloves are hiding his mechanic hands! That would be just awesome, wouldn't' it?
  3. You know the perfect coat when you see one - that's my motto. I know Spring and Summer are upon us, but I even sighted when I saw this coat! Me! Sighted! Wniosek jeden - Vika Gazinskaya knows how to flatter woman's figure.
  4. You're not in Hogwart any more Hermione and you know the way to show it. All grown up - Emma is rocking this J.Mendel silk jumpsuit and I start to develop weird obsession with jumpsuits.
  1. Sofia Copolla wyreżyseruje Małą Syrenkę! Jako ogromna fanka Disneya (hello!) jakoś nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić. Mam nadzieję, że nie będzie to totalna porażka. Ciekawe czy zobaczymy Elle Fanning w rudych włosach, czy naturalnie rudą Kirsten Dunst, a może Sofia pokusi się na super sexy wersję syreny Johansson? - chociaż akurat ta ostatnia najmniej mi pasuje do roli Ariel. Z drugiej strony ma być tam dużo akcji, jako że scenariusz będzie bazował na bajce Andersena, a nie Disneya. Jedno jest pewne - czekamy!
  2. Karl Lagerfeld nie jest po prostu projektantem, on jest Przedsiębiorstwem! Ostatnie projekty? Seria emotikonek, nowy zapach oraz concept store w Londynie. Może on faktyczne jest cyborgiem, a rękawiczki ukrywają jego mechaniczne dłonie?! Byłoby super cool!
  3. Poznam idealny płaszcz, kiedy go zobaczę-to moje motto. Wiosna i lato zbliżają się wielkimi krokami i płaszcze powoli chowamy do szafy, ale aż westchnęłam z zachwytu widząc ten płaszcz. Ja! Westchnęłam! Vika Gazinskaya umie idealnie podkreślić kobiecą figurę.
  4. Nie jesteś już w Hogwarcie Hermiono i zdecydowanie umiesz to pokazać na czerwonym dywanie. Dorosła Panna Watson wygląda zjawiskowo w jedwabnym kombinezonie od J.Mendel, a ja zaczynam rozwijać dziwną obsesję na punkcie kombinezonów.

No comments:

Post a Comment