6.12.13

Jealousy, admiration and white as snow


  1. Anja Rubik during Robert Kupisz fashion show in Warsaw - it's unbelievable how some people can take the simplest clothes and make them look incredible cool. Jealous.
  2. Snow is white and so is my future bag. Cool, huh?
  3. Anna Dello Russo in Michael Kors at the Michael Kors Milan cocktail party. She doesn't look stupid in that hat. I'm impressed, seriously.
  4. I am not a huge fan of Zac Posens' clothes, but every single season, presentation of hi collection is marvelous. You simply wish to look this good in anything, just once in your life.

  1. Anja Rubik na pokazie Roberta Kupisza w Warszawie. To niewiarygodne, jak niektórzy ludzie potrafią sprawić, że najprostsze ubrania wyglądają niesamowicie. Zazdrość mnie zżera w takich sytuacjach. Słychać jak zjada mi ramię?
  2. Śnieg jest biały, więc moja przyszła torebka też będzie. A co!
  3. Anna Dello Russo w kreacji Michaela Korsa na przyjęciu u Michaela Korsa. Zadziwiające, że nawet z tą czapką na głowie nie wygląda głupio. Jestem pod wrażeniem. 
  4. Nie jestem wielką fanką Zaca Posena, ale muszę przyznać, że co sezon, projektant powala artystyką zdjęć. Oglądając je, każda z nas marzy o tym, żeby chociaż raz w życiu wyglądać w czymś tak niesamowicie. 

No comments:

Post a Comment