23.11.13

Weekend


  1. I was at his concert yesterday, paid 90PLN for the ticket and listened to the brilliant music for more than 3 hours. This is a true artist. If any one still doesn't know, it's Glen Hansard I'm talking about.
  2. I wonder whether tax money may be hidden somewhere still, because this D&G Christmas Tree is very clearly pointing that out.
  3. Last thing I bought from H&M was velvet pants (loving them) and now I've discovered these dresses. Question is was I smart enough to hide tax money, because I am in a great need of them.
  4. If I've seen Marge Simpson as Coco Chanel I can honestly say I've seen everything.

  1. Wczoraj byłam na jego koncercie w Warszawie. Zapłaciłam za bilet niecałe 90 zł i przez ponad 3 godziny słuchałam niesamowitej muzyki. Prawdziwy artysta, który po koncercie siada na schodach i śpiewa wśród fanów. Jeżeli ktoś nie zna tego pana - Glen Hansard.
  2. Zastanawiam się, czy pieniądze z nieodprowadzonych podatków są jeszcze gdzieś ukryte, bo ta choinka D&G wyraźnie daje to do zrozumienia. Ktoś powinien to sprawdzić.
  3. Ostatnią rzeczą, jaką kupiłam w H&M były aksamitne spodnie (uwielbiam je swoją drogą), a teraz znalazłam te sukienki. Pytanie, czy ja byłam tak przebiegła jak włoski duet i mam gdzieś ukrytą kasę? Mam wrażenie, że Mikołaj w tym roku nie nadąża za moją listą życzeń.
  4. Jeśli widziałam Marge Simpson jako Coco Chanel z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że widziałam już wszystko.
Have a great weekend.

No comments:

Post a Comment