13.11.13

Wednesday


  1. Not a huge fan of white shoes, but I am intrigued with Trussardi model. Would I wear them? Would I? Almost sounds like Ella Fitzgerlad's song.
  2. Oh Lena don't ask what you can do for fashion, but what fashion can do for you. It's almost excruciating to look at this.
  3. My favorite Polish model Magdalena Jasek in NYC. She looks super cool. Model off duty Polish edition.
  4. Caves... Been there, done that, almost died from claustrophobia attack, never going back.

  1. Nie jestem wielką fanką białych butów, ale model marki Trussardi mnie zaintrygował. Czy byłabym w stanie je założyć? Oto jest pytanie.
  2. Lena, Lena, Lena. Parafrazując klasyka: Nie pytaj co ty możesz zrobić dla mody, ale co moda może zrobić dla Ciebie. Patrzenie na to sprawia mi ból.
  3. Moja ulubiona polska modelka Magdalena Jasek sfotografowana na ulicy w NY. Model off duty Polish edition (tłumaczenie tego zwrotu wydaje się bezsensowne).
  4. Jaskinie... Byłam, widziałam, prawie umarłam ze strachu po ataku klaustrofobii, nigdy więcej.

No comments:

Post a Comment