19.6.13

Denim skirt

We all had it when we were young, they were a huge hit in nineties and now they are making a comeback. I was even considering posting my childhood picture in my denim skirt, but no. Once you put something on the Internet it stays there forever-bare that in mind. So going back to denim skirt I bought one this weekend and to my own surprise I am considering purchasing another one, but with a little twist. I found some really cool skirts at Topshop of course (I know I'm sick) and a potential winner may be amongst those below.

Każda z nas nosiła ją gdy była mała, były wielkim hitem w latach dziewięćdziesiątych i aktualnie przeżywają swój wielki powrót. Jeansowe spódnice. Przez moment myślałam nawet o wrzuceniu swojego zdjęcia z dzieciństwa, ale na szczęście się powstrzymałam. Muszę pamiętać, że jak coś raz wrzucisz do internetu zostanie tam na zawsze! Wracając do tematu, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, w miniony weekend kupiłam jeansową spódnicę i rozważam zakup kolejnej. Następny model musi być jednak bardziej odjechany. Znalazłam kilka świetnych propozycji w Topshopie (wiem, że jestem uzależniona) i czuję, że potencjalny zwycięzca jest wśród nich.

No comments:

Post a Comment