20.7.11

Wishlist

Is it just me or everyone else is thinking about autumn shopping right now? This wishlist is for my family and friends - remember my birthday are in November;) More affordable part is of course from my one and only favourite Topshop, but if you want to make me really happy - go for the other part!

Czy tylko ja myślę już o jesiennych zakupach? Lista poniżej jest skierowana przede wszystkim do mojej rodziny i przyjaciół - pamiętajcie moje urodziny są w listopadzie;) Część bardziej przystępna cenowo pochodzi oczywiście z mojego ulubionego sklepu - Topshop, ale jeśli chcecie mnie na prawdę uszczęśliwić - kierujcie się częścią drugą!



Image Hosted by ImageShack.us
Topshop

Image Hosted by ImageShack.us
Topshop - any of this will do I promise!!

Image Hosted by ImageShack.us
Alexander Wang, Burberry Prorsum, Chloe

Image Hosted by ImageShack.us
Alexander Wang, Miu Miu, Alexander Wang

No comments:

Post a Comment