26.4.11

The Precious Glam

I know it's kinda lame to put editorials here, but I can't help myself. Last days that I've spent in Glasgow were amazing, apart from the fact that I was unable to buy things that I wanted. It all just came down to perfumes, Topshop flats and a Next purse. So to cheer myself up a bit, I decided to paste an editorial which you just can't love! Carmen Kass + Vogue Italian + Couture gowns = SUCCESS. And I was about to bring with me a British Vogue, but for the love of God, The Royal Wedding is everywhere and I am sick to hear, read, see (Editor's note: even smell and taste - do not discriminate the remaining 2 senses) anything more concerning it.  Bleh.

Wiem, że umieszczanie rozkładówek z magazynów nie jest najoryginalniejszym pomysłem, ale nie mogłam się powstrzymać. Czas spędzony w Glasgow był super, pomimo że nie udało mi się zdobyć rzeczy, które planowałam kupić. Skończyło się na perfumach, butach z Topshopa i portfelu Next. Więc aby poprawić sobie humor, postanowiłam umieścić sesję, której nie sposób nie podziwiać! Carmen Kass + Vogue Italia + suknie Couture = SUKCES. Miałam także zamiar przywieźć ze sobą brytyjskiego Vogue'a, ale na litość boską, ślub przyszłej pary królewskiej jest wszechobecny i mam już dość słuchania, czytania i oglądania (Notka od korektora: a nawet wąchania i smakowania - nie dryskryminujmy pozostałych 2 zmysłów) czegokolwiek, co jest z nim związane! Bleh.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Is it just me, or my dog looks weird?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
And the dog is taking the stage once again. I would kill for its hairdo!

Image Hosted by ImageShack.us
Shoot entitles: Clap for Alaska! (If you don't get it, just try and see Simpsons the movie). And one more thing: She doesn't give a f*** about any of you.

   Precious glam is so on in this editorial. Thank God for something that can make me feel better!

No comments:

Post a Comment